Templates by BIGtheme NET

Éjszaka és regenerálódás

Az NSF (National Sleep Foundation) hivatalos állásfoglalása szerint a tizenévesek alvásigénye napi 9 óra, a felnőtteké 7-9 óra. Mind a mennyiségi, mind a minőségi alvásmegvonás rontja a szellemi- és fizikai teljesítőképességet az élet minőséget, és hosszabb távon súlyos fiziológiai elváltozásokhoz vezet. Az alváshiány következtében súlyos emocionális, kognitív, tanulási és motoros zavarok lépnek fel, felborul a szervezet hormonális egyensúlya, fokozódik a zsírraktározás. A kapcsolódó kutatások adatai szerint csupán egyheti részleges alvás megvonás után a vizsgált személyeknél romló szellemi és fizikai teljesítményt, jelentős nappali aluszékonyságot regisztráltak, emellett az alanyok szervezetében jelentős mértékben emelkedtek a gyulladást jelző markerek szintje.

Az alvászavarok gyakorisága a kor előrehaladtával jelentősen növekszik. A szintetikus altatók mellett, azonban rendelkezésünkre áll néhány olyan természetes és mellékhatás mentes hatóanyag, melye segítheti az álomba merülést és javítja az alvás minőségét: 

Az alvás szabályozásában főszereplő szervezet által is termelt melatonin és GABA (gamma-amino-vajsav).

A szerotonin és a melatonin termelés előnyagaként szolgáló L-triptofán.

Az alvás szabályozásában kritikus nyomelemek, így egy ZMA formula.

Az alvás minőségének javításában és az elalvás támogatásában bizonyítottan hatékony növényi kivonatok.

Találatok: 1 - 1 / 1

Éjszaka és regenerálódás

Változat ár módosító:
Fogyasztói ár kedvezménnyel:
Fogyasztói ár: 1890,00 Ft
Kedvezmény:
Ár / kg